onsdag 29 juni 2011

3 is the magic number...

Herregud! jag säger bara heeerrreeeegud!
Här sitter man med världens bästa mobil som t.o.m krossar iPhone 4 (se länk)
http://www.prisjakt.nu/pryl/tele/873_haer_aer_mobilen_som_krossar_iphone

Vad händer sen.. jo man har abonnemanget 3.... rena dyngan om man ska prata att ringa.. och de är väl det som man har mobiltelefonen till i första hand!


Super-duper nöjd med min Samsung galaxy SII men...men..men 3 får ta och skärpa till sig!

Själva surfdelen av abonnemanget e kanon har stadigt runt 6Mb/2,5Mb i fart inte dåligt och med alla funktioner och appar osv. så funkar det klockrent men... att ringa  sämre och då talar vi riktigt jäääla dåligt om man jämför med Tele 2 och Telia som jag haft innan. Erica kastar in handuken och lämnar tillbaka sin Mobil och abonnemang innan ångerveckan. Jag tycker dock att det finns ljus i tunneln och vill gärna behålla min lilla "surfplatta" med fett surfabonnemang och full fräs på ettorna och nollorna.

Men om det fortsätter ett tag till så kommer nog jag med att bråka med 3. Nu ska Erica min fru skaffa ett annat abonnemang så att vi kan ringa varandra.. något vi inte kan om bägge har 3... :(

/Helge

P.S solen skiner och jag och min dotter med den... sol & bad & glass & lek hela dagarna... mumma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar