onsdag 22 juni 2011

Testat världens bästa mobil...

Japp då var de gjort!
Jag haver testat "världens bästa mobil"... min nya Samsung Galaxy SII smartphone!

Jag tog min första löprunda här hemma och testade den mest rekommenderade appen från Androidmarket för att "tracka löpning" etc... Endomondo....

Succe direkt! tiden var visserligen inte märkvärdig ej heller distansen men funktionen (appen) och telefonen höll va de lovade... världsklass!

http://www.endomondo.com/workouts/gZ1LqsBLBzY?ref=nf

Ibland så lönar sig det att läsa recensioner och att följa rekommendationer! Nu e de bara att se till att börja få lite fart på laggarna med. Midnattsloppet väntar i Augusti. För de måste jag utföra själv i alla fall för den "appen" har jag inte hittat ännu! :)

Chao Pescao
/Hegelito

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar